Diagnostyka

Dowiedz się więcej o diagnozach jakie prowadzimy
Zobacz nasze opinie
Radosław W.
Dzień dobry, Z mojej strony potwierdzam, że jesteśmy zadowoleni i usatysfakcjonowani procesem diagnozy naszego syna. Przebiegał on w sposób profesjonalny, w przyjaznej, pozytywnej atmosferze, nie powodując stresu dla dziecka, a sama opinia końcowa była bardzo szczegółowa, rzeczowa i wyczerpująca. Pozdrawiam.
Agnieszka Rogowska
Gdy jakiś czas temu mój synek zaczął zwracać na siebie uwagę swoimi nietypowymi zachowaniami, skierowaliśmy swoje kroki do poradni psychologiczno-pedagogicznej „Unlock”, by dokonać diagnozy synka pod kątem spectrum autyzmu. Do dzisiaj uważam, że był to najlepszy wybór - fachowcy z powołania, oddani swojej pracy, pełni życzliwości, zaangażowania, empatii a przy tym o ogromnej wiedzy zarówno merytorycznej, jak i holistycznej i dużym . Spotkania ze specjalistami w dogodnych terminach, nawet wieczorami, online - tu bardzo pozytywnie wspominam panią Agatę, która wnikliwie przeprowadzała wstępny wywiad, analizując każdy detal, dopytując o szczegóły, nie pomijając żadnej istotnej kwestii, jednocześnie dzieląc się swoimi uwagami, radami i ogromnym doświadczeniem. W zasadzie w przeciągu miesiąca mieliśmy za sobą spotkania ze wszystkimi specjalistami (w tym logopeda, psycholog, psychiatra, terapeuta SI), test ADOS-2, dzięki czemu otrzymaliśmy wnikliwą i jednoznaczną diagnozę i mogliśmy zacząć działać w kierunku odpowiednich terapii, szukać placówki przedszkolnej dla synka i dokonywać zmian w codziennym funkcjonowaniu, by jak najlepiej sprzyjać jego rozwojowi. Nie wspomnę o tym, że po całym procesie diagnostycznym nie zostaliśmy pozostawieni sami sobie. Dostaliśmy szereg porad, linków, materiałów o tym, jakie dalsze kroki podjąć, co warto sprawdzić, gdzie się udać. Dzięki temu czuliśmy się pewniej i odpowiednio zaopiekowani, bo trzeba przyznać, że diagnoza autyzmu nie jest czymś, na co rodzice są zwykle gotowi i co jest na początku łatwe. Sądzę, że dzięki profesjonalizmowi kadry poradni „Unlock”, doświadczeniu specjalistów, ogromnej wiedzy a przede wszystkim ludzkiemu podejściu, wsparciu i zaangażowaniu, było nam łatwiej mierzyć się później z wyzwaniami, jakie na rodziców dziecka w spectrum czeka ze strony instytucji publicznych i systemu opieki zdrowotnej. Zdecydowanie poleciłabym „Unlock” jako najlepsze miejsce, w którym można uzyskać fachową pomoc, przeprowadzić rzetelną diagnozę, skorzystać z przeróżnych terapii a przy tym w przyjaznej atmosferze i z dogodnymi terminami. Żałuję, że nie ma więcej takich miejsc i że więcej dzieci nie może liczyć na właściwą pomoc w sprzyjającym otoczeniu.
Zespół diagnostyczny

Terapeutka dzieci z ASD oraz innymi zaburzeniami rozwojowymi, pedagog specjalny, terapeutka SI, koordynator zespołu specjalistów diagnozujących zaburzenia ASD, diagnosta ADOS-2.
Koordynator ds. edukacji i terapii w Stowarzyszeniu na Rzecz Edukacji, Terapii i Wspomagania Dzieci z ASD „UNLOCK”.
Założycielka i dyrektor Niepublicznej Szkoły Podstawowej „UNLOCK” I stopnia, (wcześniej „Dar Losu”) i Niepublicznej Szkoły Branżowej „UNLOCK” I stopnia adresowanej dla dzieci ze spektrum autyzmu.
- Instytut Psychologii UWr – Psychologiczne Wspomaganie Rozwoju Dzieci i Młodzieży z Trudnościami – studia podyplomowe
- Pedagogika Prawa i Readaptacji nieprzystosowanych społecznie – 2,5 letnie studia podyplomowe
- Certyfikowany trening terapii psychobiologicznej
- Studia doktoranckie z zakresu pedagogiki i psychologii zdrowia
- Kinezjologia Edukacyjna – I, II, III stopień
- Terapia Pedagogiczna – kurs kwalifikacyjny
- Metoda Dobrego Startu
- Zrozumieć autyzm w ujęciu HANDLE
- Szkoła psychoterapii Gestalt
- Interwencja kryzysowa

współpracuje ze szkołami
dla dzieci ze spektrum autyzmu,
jest członkiem specjalistycznego zespołu diagnostyczno – terapeutycznego
w Zespole Szkół Niepublicznych „UNLOCK”

Fizjoterapeuta z doświadczeniem w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
- Zrozumieć autyzm w ujęciu HANDLE
- Integracja Sensoryczna
- Sala Doświadczania Świata – Odprężenie w Bezpiecznym Miejscu
- Praca z traumą u dzieci i dorosłych
- Metoda Weroniki Sherborne w terapii i wspomaganiu rozwoju dziecka
- Kurs podstawowy koncepcji Kurs PNF1 i PNF2
- Terapia taktylna według metody dr Swietłany Masgutowej
- Terapia ręki
- Elementy Kinezjologii Edukacyjnej (metoda Dennisona) jako metody wspierającej proces uczenia się
- Wprowadzenie do muzykoterapii integralnej
- Praktyczne techniki czaszkowo-krzyżowe
- Instruktor rekreacji ogólnej
Jak się z nami skontaktować?

- ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
- 517 722 685

Diagnoza ASD
- Agata Jankiewicz
- 513 684 125

Pozostałe diagnozy i terapie
- Magdalena Janeczek
- 517 722 685